Wie mij al langer volgt weet dat ik dol ben op bloembollen. Dus mijn dag kan nu al niet meer stuk: Vandaag mag ik spelen met bloembollen in #Bloemenparkappeltern.
Tussen 12.30 en 14.30 uur ga ik de bezoekers laten zien hoe je bloembollen-lasagne maakt en vertel ik alles wat ze willen weten over bloembollen. Zodat we er met z’n allen over een paar maanden een echt lentefeestje van maken. Want het voorjaar begint nu!
Ook een mini-excursie naar het IVN voedselbosje staat op het programma: Om 11 uur en om 15 uur neem ik je mee en kun je zien, ruiken en proeven wat daar allemaal al groeit!
Er zijn nog veel meer leuke dingen te doen. Kijk op de website van Bloemenpark Appeltern.
Kom je ook?

Geef een reactie